امیر تتلو عینکی شد

امیر تتلو : خدایابه اونایى كه كامنت بد میدن !! اونایى كه انرژى منفى میدن !! اونایى كه دردسر درست میكنن !! به اونایى كه سنگ میندازن و ما رو عقب میندازن بفهمون كه من دارم براى خودشون كار انجام میدم !!! بفهمون كه من دارم كارى میكنم كه خودشون گوش كنند و میدونم كه گوش میكنن چون با تمام وجود دارم كار میكنم !!! خدایا به راه راست هدایتشون كن و بهشون بفهمون كه ما سنگ جلو پامون به اندازه كافى هست اگه تونستن سنگى و وردارن هنر كردن !! خدایا من بابت كارم هیچوقت هیچى نخواستم جز احترام بهشون بفهمونو بگو حرمت مغز در رفته و من و بذار تو حال خودم باشمو داشته باشن !! اونایى كه به امیر تتلو گوش میدن و اذیت میكنن رو آگاه كن كه دارن اینهمه تتلیتى رو عقب میندازن نه یك نفرو !!! آمییییین .... شب خوش

_________________

امیر تتلو : عینکی شدم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:, | 21:16 | نویسنده : sajjad shahriyar |

.: Weblog Themes By YAS98 :.